2 comments on “Alam Ulama – 1

  1. Alim ulama bukan depa buat tak tau tapi depa memang tak tau apa. Berpolitik pun depa separuh masak inikan pulak menjaga alam sekitar. Cuma ada sorang lebai yang expert tangkap ikan dan berpotensi jadi nelayan kalau kalah pru… keh keh keh

  2. Ceh, kat sini pulok tuan MSK ade. Dah lama mencari blog dia, akhirnya ku berjumpa sebab cenangau daun kari ade kabo dlm blog dia.

    Apa2, aku nak jatuh hukum jugak, hang dah jadi sosialis sebab tanding K Besut dalam atas tiket PSM. Kah, kah, kah. “Ini semua fitnah MalaysiaKini” – Arutchelvam. ps- sapela yg buat lawak buat artikel tipu hang masuk PSM nih?….

    Pasai alim ulama, hang kena buat gini. Hang kena kabor dkt alim ulama apa yg berlaku terhadap alam sekitar le ni. Sebab memang majoriti depa tak terkasima utk berdakwah kpd masyarakat tentang alam sekitar. Tetapi, sebenarnya ada. Tapi bukan dalam skala besar.

    Cumanya, jika nak ada skala besar, hangpa kena mulakan dulu utk para pendakwah terjaga dari tidoq. Macam hang dah buat skrg ni laa……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s